Transport ja logistika uksest ukseni | ETS LogistikaTransport ja logistika uksest ukseni | ETS Logistika

Äripäeva intervjuu ETS Logistikaga logistikaettevõtte valiku kriteeriumite teemal

Lene_Aadli_1

Kirjutas Lene Aadli

Äripäev

Äripäeva 15.05.2012 väljaandes ilmub artikkel, kus logistikaettevõtted kommenteerivad kriteeriumeid, mille alusel kauba omanikud peaksid logistikaettevõtet valima. Sõna ütles sekka ETS Logistika.  All näete vabas vormis ja täismahus intervjuud ETS Logistika juhataja Aleksander Bankiiriga.

Mis on need peamised kriteeriumid, millele peaks üks logistikaettevõtte vastama?

Kõige tähtsam kriteerium on info kättesaadavus ja info liikumise ja liigutamise kiirus logistikaettevõttes. Ükski kaup ei liigu korrektselt, kui sellele eelneb viivitus või info aeglane liigutamine. Info kiire liikumise all pean silmas summeeritud koguaega alates kliendi hinnapäringust kuni kauba mahalaadimiseni. Maakeeli tähendab see seda, et kliendile ei meeldi, kui logistikafirma ei ole kättesaadav: e-mailidele ja telefonikõnedele ei vastata. See on piisav põhjus logistikaettevõtte väljavahetamiseks.

Millised peamised kaebused tulevad ETS Logistika klientidelt?

Kõik kiitused ja laitused käivad peamiselt 2 punkti kohta. Need on tarnekindlus ja hind. Kui olin veel koolipoiss ja tellisin endale taskuraha eest Anttilast nokamütsi, huvitas mind samuti kõige rohkem, mis raha kojutoomine maksab ja mitme päevaga ma nokamütsi kätte saan. Väga lihtne. 
Meie ülesanne on see, et saaksime rohkem kiituseid kui laituseid, sest meie maksumaksja on meie klient.

Millised probleemid on tekkinud kauba vedamisel?

Kõige ebamugavamad ja ajakulukamad nii kliendile kui ka logistikaettevõttele on kauba kahjustused. Iga kahjunõue nõuab analüüsi, kes on vastutav. Tuleb vastata küsimustele: kas kaup oli piisavalt pakendatud, kas kaup oli korralikult veovahendisse kinnitatud, kas autojuht tegi oma tööd korrektselt jne. See kõik kulutab osapoolte aega ja see maksab. Säästlikum on kahjunõudeid nii kliendil kui ka logistikaettevõttel juba eos ennetada: korralik pakendamine, korrektne laadimine, autojuhtide regulaarne koolitamine jne.

Millal on mõttekas osta logistikaettevõtte teenus ja millal on mõttekas ise seda tööd ära teha?

Väikese- ja keskmise suurusega ettevõttetel soovitan igal juhul logistikateenus 100% sisse osta, sest neil puudub üldjuhul maht, kus isetegevus ära tasuks. Suurema mahuga tegijatel tasub kalkulatsioon igal juhul läbi teha. Pean siin silmas kalkulatsiooni, kui suur on personal logistikaosakonnas. Kindlasti ei toeta ma oma veovahendite soetamist. Kaaluda tasub veovahendite rentimist, mida administreeriks see sama tekitatud logistikaosakond.

Peamiseks probleemiks nimetavad ettevõted tarnekindlust. Kuidas ETS Logistika tagab selle?

Mõõdame jooksvalt pärast igat vedu kliendi tagasisidet https://etslogistika.ee/hinnang. Kui kliendile miski ei meeldi, ei häbene ta seda öelda. Kui miski on viltu ja mingi liini tarnekindlus ei ole piisav, saame signaali ja alustame kohe “problem solvinguga”. Kui jõuame probleemi juureni, muudame vajadusel ettevõtte sisest tegevus-standardit. “Problemsolving” ja “errorite” eemaldamine tarnekindluses on meie igapäeva töö.

Küsi pakkumist
vastame minutitega.

Meil on hea meel kirju saada! Kirjuta oma hinnapäring või küsimused allolevasse vormi, saada ära ja me vastame Sulle kohe!