Transport ja logistika uksest ukseni | ETS LogistikaTransport ja logistika uksest ukseni | ETS Logistika

Facebook

Jana välislähetusest Poznanis (lisatud galerii)

ETS Logistika osales TimoCom Networking Experience üritusel, mis toimus Poznanis (Poola). Meid esindas Jana Sorokina. Esitame siinkohal vabas vormis Jana poolt täheldatu.

TimoCom on Euroopas tuntud platvorm, mida kasutavad omavahelises suhtluses rahvusvahelised ekspedeerimis- ja autoveoettevõtted. ETS Logistikale esitati ametlik kutse osalemaks platvormi arendusprogrammis. Võtsime kutse väga hea meelega vastu. Olgu siinkohal märgitud, et ETS Logistika oli ainukene Eestit esindav logistikaettevõte. Lisaks olid esindatud Läti, Leedu, Poola, Venemaa, Valgevene ja Hispaania ettevõtted.

Miks osalesime? Aitasime väga hea meelega ETS Logistika olulisel partneril meie jaoks olulist töövahendit veel paremaks muuta. Samuti oli meie eesmärk saada uusi ideid ja mõtteid, kuidas ETS Logistika ettevõttesiseseid programme veel paremaks muuta.

Esmalt arutleti digitaliseerimise üle. Platvormi peaarendaja Philipp Schmidt tõstatas kolm peamist kommunikatsiooni väljakutset logistikas:

  • Suur hulk kõnesid ja kirju tekitavad ülekommunikeerimise
  • Korrektne dokumentide vahendamine ekspedeerimisettevõtte ja vedaja vahel
  • Jooksva (live) info edastamine

Üritusel osalenud arutasid kolmes grupis nimetatud teemasid workshop’i formaadis.  Lisaks tutvustas jurist Lukasz Chwalczuk uut Poola regulatsiooni, mis käsitleb Poolas asetleidnud rikkumiste karistusi (nt kiiruse ületamine, juhtide puhkeeaegadest mitte kinnipidamine ja veokite ülekaal). Kõik Euroopa Liidust pärit rikkujad märgitakse avalikku Poola maanteeameti süsteemi KREPTD. Ka Eesti ettevõtete rikkumisi Poolas näeb Eesti maanteeameti koduleheküljelt.

Rikkumisi hakatakse hindama kahel skaalal (trahvi suurus sõltub rikkumise tüübist, juhtide arvust ettevõttes ning rikkumiste tihedusest):

  • VSI – very serious infrigement (väga tõsine rikkumine)
  • MSI – most serious infrigement (kõige tõsisem rikkumine)

Rahalise trahvi (kuni 9400€) võib saada ka ekspediitor, kes on konkreetse veo reaalselt vedajalt tellinud. Kui vedaja/transportija tõestab ära, et tellija (ekspediitor) on meelega infot kinni hoidnud  (nt kauba ülekaal või transporti teostatakse vale veokiga ), määratakse rikkujaks ekspediitor.

Esimese päeva viimane esineja oli Natalia Echeverry Hispaania ettevõttest Germans Barri S.L. Esineja rääkis, kuidas käib igapäevane töö puu- ja juurviljade müügiga tegelevas ettevõttes ning kui tähtis roll on transpordil ajakriitilise kauba transportimisel.

Teine päev möödus Janal Škoda Auto Lab’is, kus tutvustati ohutu sõitmise teooriat. Lisaks said osalejad proovida Škoda autodega õpperajal äkkpidurdust (50 ja 70km/h) kuival ja märjal rajal, slaalomisõitu ning sõiduki juhtimist avarii olukorras.

ETS Logistika tänab ürituse korraldajaid ning osaleb ka tulevikus väga hea meelega.

Küsi pakkumist
vastame minutitega.

Meil on hea meel kirju saada! Kirjuta oma hinnapäring või küsimused allolevasse vormi, saada ära ja me vastame Sulle kohe!